pust

har städat hela rummet idag och möblerat om :) men är inte riktigt klar än ;p

idag har vart en dag när dt hände vääääldigt mycket! dagen började med att pappa inte var hemma! jag blev lite orolig där jag. själv hemma med en hund var jag också! så jag gick ut med hunden o sen så satte jag mig vid datan en stund för att sedan käka lite frulle!

marcus kom hit sen som tur var, precis innan så ringde pappa. han hade sovit hos tobbe. nu skulle han åka förbi farmor en sväng. hursomhelst, vi åkte till ica o köpte lite godiiiis. när vi anlände till solängen glodde vi på lite oc som vanligt (föresten ska jag köpa sässong 1 & 3 oxå tror jag). sen så drog määääck'n hem o käkade så jag satte mig vid datan o lyckades ta emot ett virus på MSN! JIIIHOOOO! :D ... inte ...!  Så då satt jag o grämde mig över dt, vilket var onödigt eftersom vi fick hjälp av ngn på mammas jobb att fixa dt.
 
sen så har jag bara varit hemma o sånt där du vet! men nu ska jag sticka ett tag! hörs o syns! <3

soolongsucker!

                             image22

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0