big girls don't cry

sitter o nöter Fergie - Big girls don't cry just nu. ganska så bra låt det :)

GRÖNIS IGÅR VA FANTASTISKT! Vi satte oss i bussen. Jag fick sitta bredvid Katri bakom Simon o Fia och framför Martin och Jonas. Till en börjar var dt väll lite halvsegt, Martin o Jonas satt o sjöng (skrek) bakom oss, Fia sov eller surade vi vet inte riktigt :D. Linda blev arg på Hessel! Petra, jag o Katri skrattade :P. Sen kom vi in i Sthlm. Jimmyy och Martin moonade i rutan till en annan buss :D haha.

Sen kom vi fram. Jag gick med Petra, Linda, Katri, Fia och Sara Edin :D. haha. VI hade JÄTTEKUUUL! Vi startade med Vikingaskeppet, Edin o Linda vågade inte åka den :D hahah! Sen så tog vi kvasten! Vi kom efter Jocke o Nicklas i kön, haha. Nicklas va så rädd, jag kan ju citera honom :P. "Alltså, dt känns som när man va liten, när man tappade bort mamma och pappa, fattar ni?!". HAHA! Men han vågade tillslut :) haha. BRA NICKLAS!

Sen knallade vi runt o åkte massa skoj! Så skulle vi käka då va Katris plånbok BORTA! Så vi letade lite efter den. Men beslutade oss för att åka mera, och ta den sen. Så vi åkte extreme såklart, sen frittfall med Jonas och Cordoba, och Jonas har fått känna på Katris temperament. högst uppe i frittfall Jonas: "Fan, va äckligt! Vi kommer DÖÖÖ" Katri: "HÅLL KÄFTEN! HÅLL KÄFTEN!" haha. Sen tog vi uppskjutet. Då hängde Grehn på :D. haha. Direkt efter dt vart dt spökhuset :). Där Jonas nästan skrämde oss mer än spökena, haha!

Det hände såklart massa mer men orka skriva när ändå ingen läser :D haha.

På hemresan fick jag sitta bredvid Grehn, till en början var dt kul men sen drog han då fick jag sitta med Fluff och Lövet, haha. Eller, dom satt bredvid mig iaf :P. Så kom vi hem efter en rolig hemresa, jag skulle cykla med Fluff hem för han skulle till sin mormor som bor nästan vid mig, men då va ju hans nyckel borta såklart!! Så han fick skjutsa mig :P. På sjuan! :P haha. Till slut kom jag hem, haha. Då var dt bara till att gå o sova.

-

Just nu har Marcus avslutning! TÄNKA SIG att dom har sommalov snart!!! Vi har avslutningsmiddag idag, imorn har vi avslutning. Åh, jag vill inte sluta i nian! JAG KOMMER SAKNA ER NIO B! <3

Soolong sucker!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0