daimtårta

daimtårta är JÄVLIGT gott, har du tänkt på dt?

Lirade match med A-laget idag, vi hade bollen nästan hela matchen, Söderfors(GymnastikochIdrottsförening) hade typ fem målchanser och satte tre! Hellvette, vi satte ingen! Så vi förlorade. Jag fick hoppa in SEX SISTA som högerflayer, jag hade tillome ett skott på mål! Haha. Vilket talar om hur vi ägde dem.

Nu har man snart haft en vecka sommarlov, gud vad skönt dt är! Fast jag börjar redan tänka på Gymnasiet jag xd. Vilka man kommer få gå me? Och vilka man kommer träffa där? Och sånt skit duvet, dt värsta är att jag kommer träffa exet mitt ;o alltså jag pallar inte med dt! Menmen, får väll hålla mig undan :P

Imorn ska vi klä midsommarstången med fotbollslaget ;) DÅ JÄVLAR :D.

Soolongsucker ;*

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0