Jag har väärldens bästa vänner !

Tjaaaaowe.

Skolajjn var inte ngt märkvärdigt direkt, vi lämnade tillbaka våra nycklar :( dt var jättehemskt :P. Sen så drog jag, Linda och Petra (a.k.a. Perta) ner till GIMO CITY ;) och Petra handlade sig lite hårfärg medans jag och Linda köpte vax :o Här ska dt vaxas :D.

Så Petra drog hem till sig och jag och Lin's hem till moi! Vi vaxade oss, haha. Dt var jättekul! Och ja, sen drog Linda hem och åt och jag tog mitt pickopack och förflyttade mig till min mamma. Sen så ringde Fia mig och sa att vi skulle kolla på ett videoband från teatern, jag sa självklart ja och då ringde Petra och hon ville hänga på! Så vi knallade mot min pappa (för en videospelare). När vi kom fram insåg vi att min videokamera inte hittades och att vi inte behövde någon dumm VHS!

HUR SKULLE VI FÅ TAG PÅ EN SATANSFILMKAMERA?
Svar: Sofia Malmrud fick ringa runt till varenda jäkel i klassen men tillslut så logga Emil Larsson in på msn och då fick vi låna hans kamera (tacktacktack). Så kollade vi på filmen och skrattade så att tårarna rann!

Sen skulle vi ner till GIMO CITY en en gång och lämna tillbaka bandet och kameran till Emil, så vi fann honom och lämnade tillbaka hans grejjer. Då hade Petra redan gått hem till sig så Fia sprang in och kissade i en buske sen gick vi till bussen. Då blev jag kissnödig och jaaa, jag höll mig till jag kom hem iaf ;).

Och nu sitter jag här, och kan sammanfatta denna dag såhär: ÅÅÅÅW VÄNNER JAG ÄLSKAR ER SÅÅÅÅÅÅÅ MKT *visa ett stortstortstort avstånd med händerna*.

See yah!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0