min pappa .

min pappa är världens bästa, okey han har sina svaga sidor men vaddåra? jag älskar honom!

förutom att han har lämnat mig alldeles ensam i huset medans han är på fest, med en hund som bara sover o med en godispåse och en sprite (som är uppdrucken). och cykeln står ute, jag vågar inte ställa in den ;o jag e fett mörkrädd duvet!

men först ska jag säga vad det är med min pappa som jag älskar. det jag älskar allra mest är att vad jag än gör, hur lite jag än gör och hur mycket jag än gör så älskar han mig ändå. och han är alltid så snäll och förstående, åh, jag älskar min pappa! :). han hjälper alltid till, ställer alltid upp, i vått o torrt, i regn o blask! men sån är han, han gör aldrig en fluga förnär. har jag ett problem så kan jag alltid gå till honom, han hjälper mig alltid, vad det än är. pappa, du är en riktig toppenpappa! :)

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0