Mina 9B-äst!

Ojojoj.

Nu har man sommarlov, dt är lite småkonstigt att man inte är hyperglad och springer runt och gör kullerbyttor som förut. Nejdu, nu sitter man här och mår rentav DÅLIGT! Jag vill inte lämna mitt 9B, våran underbara klass! Jag vill inte lämna mina andra vänner i nian, jag vill inte, vill INTE!

Avslutningen isej va väll inte så kul, men efteråt när man fick krama alla sina kära klasskamrater, dt va mysigt dt :) haha. Men  som tur är bor nästan alla i klassen i Gimo, så vi kommer ju träffas ändå, men inte alls på samma sätt :/. Sagan om 9B-äst är slut, ett tårfyllt slut med blandade känslor. Hoppas att dt går jättebra för alla er vänner, med era nya skolor och ''nya liv''. För jag kommer sakna varenda jävel hörrunini!

Nog om detta, snart ska jag träna sen ere bara fort som fan hem hit o fixa sig, sen så drar vi till Nicklas Andersson och hänger lite me vallon-niorna :) Ska bli jäkligt skojj dt!

Men men, nu har världens bästa nia gått ut. <3

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0