why do all good things come to an end?!

Idag har dt varit en heeeelt wunderbar dag i skolajjn! Hade ingen vanlig lektion, och på musiken dansade vi :D. Dt va jätteroligt :). Även fast jag inte var särskilt bra på att dansa vals ;) haha. Tycker synd om gossarna som fick dansa med mig ;D haha. Sen så bjöd mentorn min på paj :D Njammmyyyy! 

Imorn äre gröööönan med niorna :) Dt ska bli så kuliiit! Tänka sig en hel dag me mina riiiixizar! Jag ska åka kärlekstunneln med Linda också :D. Åh ja, dt e sant ;D.

Har nyss klippt mig, dt blev lite kort men ja, jag e nöjd ändå :) Man vänjer sig!

Ska pysa en stund. Tänkte bara lägga in ett par sista ord sådär, dom går till min underbara klass!

TIO ÅR MED ER 9B <3 I WILL MISS YOU GUYS <3


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0