gimoishallskiosken

HEJ ALLA FANS

var med fröken malmrud idag,  vi gick till Jennifer och lämnade lite ''stuffs'' sen så drog vi hem till mig och spelade desperate housewives! ASKUL! Våran gubbe hette Erin och såg ut som en hora (mhm, i don't kiddin..).

sen kollade smarta emma på gimo damhockeys hemsida, klockan var väll en sisådär halv fem, och då ser jag att jag och linnea ska stå i kiosken klocken fem, jag slängde mig på telen o ringde Linnea, så då stog vi där med jennifer och camilla, skoj med er bruuuudar! 

nu sitter jag här och morsan ropar att jag ska komma ner och käka varma mackor, så det är väll bara till att göra som hon säger, så slipper man tjatet som marcus brukarsäga.

hursomhellst. call me whenever you'r lonely!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0