ingen soldat

shaa.
fyihellskotta vad jag är laddad för match idag alltså! nu ska vi ta dom jävlarna! sist blev det 8-1 till dem, men vi har blivit betydligt mycket bättre sen dess, och idag, med nästan hela laget med (bara linnea den klenisen som e sjuk och sabbe som käkar pencillin). men jag ska kämpa som en dåre, det ska jag säga dig!

idag är det sista chansen för landslaget att ta sig vidare till EM också, jag tror inte att dem går vidare, jag vet inte varför, jag känner bara på mig att det kommer gå åt hellvette alltihop! fast min chipp e med så, vemvet (: jag hinner inte se matchen men ni som läser detta kan ju heja åt mig !

trött på skolhellvette nu, massageprovet ligger fortfarande imorn och jag måste fortfarande plugga jätte mycket för att klara det, kan åtta muskler nu och har bara åtta muskler kvar, men pust stonk o stön (den du linda). fast idag lovade barbro oss att lotta ska flytta fram provet i cicrkulationen till nästa onsdag, och det tycker jag låter bra!

gympan idag var super..! jag, jennifer och annelie lirade rugby mot ahmed, mathilda och carro! hahaha. vi vann ju med 2-0 vi, jag gjorde tvååå "tuch down" med framspelning av mina lagkamrater! yeye! haha, ahmed lärde oss hur man ska stå i en klump också, fast jag vet inte riktigt varför man ska stå så, dte var bara krångligt! haha.


ska kolla på älsklingen min snart (lukiiiie, one tree hill) sen ska jag nöta lite lasse också (a). så jag lämnar er nu, men jag hoppas att ni kommenterar, för annars vet jag ju inte om det är någon som läser det här :)

puss o knull hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: marajjsan. :)

nämen tjo! :D kanske kommer o kollar på matchen ikväll! HEJAHEJA!

2007-11-21 @ 15:47:24
Postat av: Maaaanda

hihi jag va där! synd att ni inte fick hål på deras målis:(! pusspuss

2007-11-22 @ 19:01:59
Postat av: emma!

ÅH SÖTISAR

2007-11-22 @ 22:24:43
Postat av: Anonym

emmaa, säg mej hur man fixar sån där cool sida ? :P

2007-11-25 @ 20:52:29
URL: http://johansinho.webblogg.se

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0