it goes like this, the fourth, the fifth

jarru, idag har det varit en slappdag, kom till skolajjn runt tjugo i nio, ser att vi inte har någon engelska, yey tänker jag tar mitt pick och pack och drar mig med matte grejjerna mot T-huset, och gissa vem som kommer gåendes mot mig då da! LINDISEN! Jo, det e sant, snacka glad jag blev, hon hade håla till tio så hon satte sig med mig utanför matten (eftersom att vi har håkan så är det inte så hårt på om man sitter i klassrummet eller utanför) satt och snackade med henne om fotbollsfesten och hade allmänt trevlans.

sen slutade vi, vi hade ingen vård och omsorg heller så det var bara att dra hem, så kom jag hem till morsan, diskade och fixade till lite grann, sen drog jag hit till pappa, så jag kunde fixa med iPoden, fixa in ny musik och så. jajamensan, och nu sitter jag här med ett glas vatten.

idag är det ingen träning, match eller nånting, så jag ska bara plugga till provet vi har imorrn, sen ska jag kolla på OC! Yay,! Dem har ju slutat sända One Tree Hill nu, vilket gjorde mig väldigt ledsen, men dem visar första sässongen av OC istället, vilket gjorde mig väldigt väldigt glad!

Så det var väll och blir väll min dag. Inte så intressant dagen till ära, menmen, ska fortsätta ladda upp lite bilder på biulddagboken nu jag.

soolongsucker! puss o kram

image54


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0