jag vill gå hem med dig, jag vill bara gå hem med dig.

TJABBA
sitter här hemma i min ensamhet. slutade 11.45 idag som alla andra dagar, fast efter vi käkat så hade Matte trolleriföreställning, haha. Men vi mistänker att han misslyckades med ett trick ;) höhö. aja, iallafall! sitter här nu jag, nöter lite lasse! vilket man kan göra HUR mycket som hellst just nu ere kom änglar som dundrar ur högtalarna! jajamensan, jag är som lite små besatt ;)

har hockeyträning ikväll, på tal om ishockey, vi förlorade bara med 5-0 mot Segelstorp, vilket var riktigt jävla fucking bra alltså! men idag ska inte linnea träna, och inte camilla, hoppas verkligen petra ska träna, annars blir jag mobbad! aaaa, vårt lag är så... haha.

har två prov i veckan, så satans jobbigt alltså!! massage på torsdag och ett omvårdnadsprov på fredag, som båda två är jättesvåra. hush, orka! tur att det snart är julafton, och jullov! yeea.

ska pysa en sväng, men vi höres! Pusspuss på dig snygging :'D 

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0