okej, jag vet vi va bäst. du behöver inte tjata om det hela tiden.

Tjaaa .

Frilufsdag idag då. OP07 ägde alla på innebandy och fotboll *hosthost* Men vafaaaan, kul det hade vi ju! det va ju vårat mååål . 
 
idag far jag till dalarna tillsammans med macksii och hans mor o nathalie. vi ska gå på rättviksmarknaden och´massa annat skojigt! så nu sitter jag och tänker på vad jag ska hitrta på fär roligt att ta med mig, kom ihåg att min mobuil gillar och få meddelanden nu när jag e borta ;) för er som har glömt mitt nummer -> 0762247850

Men nu startar One Tree Hill . Pussokram vi ses på söndag :)

<3456789..

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0