tidsomställning

TJAAAAAoooW

Emma Johansson
måste vara världens smartaste unge! Jag och Linda hade bestämt att vi skulle åka in med tio över elva bussen, jag drog ner till stationen men ingen Linda var där, ajaa, tänkte jag. Hon hoppar väll på vid mysinge. Men nej då, där stog ingen Linda. Det visade sig att JAG var där tio över tio eftersom man ställer om tiden! Jippie.

Well, efter en lång letan så hittade vi till allianshallen, haha. Vi kollade på Amandas match (4-4) och sen åkte vi hem igen. Amanda var väldigt duktig, jag måste säga att det är en jäkel på att springa iallafall.

Nu väntar en vecka med ett välbehövligt och väldigt skönt lov!! Jag har väll inte så mycket att göra jag. Har lite grejer jag ska hinna med.
x bio med Linda och Katri och eventuellt Sofia hoppas på ciao bella!
x leka med elina ''tejpen'' jansson, linnea och milla
x friåkning (?)
m.m.m.m.

Ikväll blir det väll relax med lite singstar tror jag. jag ar bestämt mig att jag ska lära mig att sjunga, huehue, tur att DU inte bor i mitt hus! Sen ska jag försöka skriva den där satans uppsatsen om doping som Richard har givit till oss. Sen så har Christoffer Bäckis lovat mig att jag ska få se hur han ser ut nuförtiden i camen, så, helt händelselös blir den nog inte!

Menmen, tänkte ta mig an uppsatsen nu jag :) men vi hörs.

tjing'ling

Kommentarer
Postat av: amanda

hihih jasså du säger att jag kan springa;) haha men jag måste rätta dig på en grej! de vart 5-5:)

2007-10-29 @ 19:58:52
Postat av: alva

hih, det hände samma sak för mig, fast jag skulle simma på morgonen och skulle gå upp halv sju, men gick upp halv sex ist, :P

2007-11-02 @ 16:41:16

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0