papi

tänkte ägna lite tid åt att plita ner några väl valda ord om och till min far. eftersom att jag för tillfället bor här och sliter på hans tillvaro och äter upp hans mat.

vill bara säga tack, tack för allt du har gjort för mig, att du alltid finns där och att du vad som än händer står på min sida. du är helt enkelt den bästa människan som jag vet, jag ser upp till dig och när jag blir stor, vill jag bli en kvinnlig variant av dig. pappa, även fast jag aldrig säger det till dig, så älskar jag dig.

och som någon väldigt klok människa en gång sa "den enda kille en tjej kan lite på är sin pappa". 
 

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0