laddar för gotland

sitter här vid datan och skriver ett arbete till skolan om funktionshinder, astråkigt.. och asjobbigt.. ska egentligen fördjupa mig i något ämne, tänkte välja paralympics, men jag orkar inte gör anågot mer nu, jag har redan svarat på alla frågor, så jag tänkte ta resten på måndag, för då e jag LEDIG. Tjalalala! 

imorn drar jag med hockeyn till gotland, ska faktiskt bli ganska så skönt att komma ifrån allt i några dagar och bara vara me dem bästa i vääärlden. (även om linda och amanda inte är med :(håller på och skriver ihop lite poängjagar uppdrag till båten så att vi får ha det lite roligt! jag kan bara säga det att jag längtar, men då vet ni vart jag är om det inte blir några uppdateringar av bloggen förens på måndag! då ska ni få lite insideinformation ;) hehe.

ska träna lite hockey idag hade jag tänkt mig, vi ska tydligen spela internmatch, vilket man absolut inte vill missa, det är ju nästan roligare än vanlig match..! sen åker jag till mamma i en vecka framåt, och ikväll är det ju lets dance också, som jag inte vill missa eftersom jag gjorde det förra veckan!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0