den där speciella charmen

när man sitter här framför datorn, på youtube, söker på sin favorit fotbolls spelare sedan ja, jag skulle tippa minst 5år tillbaka. christian wilhelmsson, så hittar man precis det där som gjorde att han blev den där favoriten. enligt mig finns det två svenskar som gör det som han gör. det är han och zlatan. även fast zlatan gör det oftare. dem gör det där lilla extra, drar en spelare, kanske tillome två, sen spelar dem bollen eller sätter den.

jag har inte varit något stort fan av zlatan. men jag måste säga, att jag är imponerad av vad han gör. jag har blivit mer o mer fan av honom. som min mamma säger, man behöver inte kunna mycket om fotboll för att se på honom att han är en stjärna. och jag håller med, fullkomligt.


och föresten när vi snackar fotboll kan vi snacka lite bajen. vinst igår, 4-2. trea i tabellen. vi är på uppgång och det här året ska bli vårat.


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0