sömnproblem

vaknade idag vid två tiden och hade en liten minneslucka sedan tidigare under kvällen, det enda jag kommer ihåg var att jag pratade med colin på kvällen men trodde väll att vi lagt på, sen kännde jag att jag låg på min mobil och tog upp den för att lägga den på sängbordet, så ser jag att  vi fortfarande pratar! trycker på röd och antar att gullet också sover, haha.

i förrgår kväll messade jag honom i sömnen, as skumt. "Eledine" skrev jag och sen något om att hon kämpade för sitt land. jag är en skum människa. 

jag älskar dig! <3

jag saknar dig älskling <3

Kommentarer
Postat av: COLIN HETER JAG FAKTISKT!

fnizZ^ du e knäpp men jag älskar dig i alla fall :P <3

2008-11-12 @ 14:21:15

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0