ekg

var på hjärtundersökning idag. har ju trott att jag haft hjärtproblem av någon konstig anledning. well, det började med att jag fick berättade vad jag hade upplevt och hur det hade kännts, var det hade kännts osv. sen kollade läkaren mina reflexer, ögonrörelser och lyssnade på hjärtat. det gick bra och ingenting verkade än så länge fel.

sen skulle jag ta ett ekg test. vilket jag tyckte var lite läskigt, men det gick bra. ingenting som verkade vara fel. jag hade berättat om mitt höga blodvärde, så sköterskan tig ett Hb test och den här gången var det inget fel på mitt blod. yes!

känns skönt att ha fått några förklaringar till varför allt vart som det vart. och känns skönt att det är bara att sporta på och att mitt hjärta är friskt! nu behöver jag inte oroa mig mer och jag är så LYCKLIG!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0