nyårslöfte mitt i oktober

erik, alva och linda kanske kommer ihåg nyårsafton när jag sa: nu ska jag inte dricka läsk på hela året! jag har faktiskt hållt det, helt otroligt, när höll jag ett nyårslöfte sist? måste vart när man var 10 och lovade att göra 10 mål på fotbollen,

jag har testat många nyårslöften, bla. att äta en frukt om dagen hela året (höll i två veckor, eftersom jag inte gillar frukt, så jätte mycket iallafall) men det här nyårslöftet, det här med läsk, det har jag hållit. jag har druckit redbull, men jag räknar inte det som läsk, det är energidryck, något petra och colin aldrig kan inse, läsk, det är fanta, cola, sprite, hallonsoda, sockerdricka you name it.

och igår införde jag ett nytt löfte som jag kallar "14e oktober löfte", jag ska inte äta choklad fören colin fyller 18 (26 december 2008) OMG! hur ska jag klara det! känner redan nu suget efter oboy, herrejävlar. nu har jag fått något att bita i, men jag tänker aldrig bryta ett 14e oktober löfte. så nu järnpiller!


Kommentarer
Postat av: alva

haha, otroligt emma !

2008-10-17 @ 21:55:37
URL: http://alvasim.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0