Aprilskämt

Känner faktiskt inte alls för att dra något aprilskämt överhuvudtaget iår, förra året drog jag så många och mamma började grina när jag lurade henne att pappa hade skaffat tjej i stockholm och skulle flytta dit, och dessutom skulle jag följa med.

Vad mamma kanske inte tänkte på i det läget är att vem skickar ett sms med denna hemska nyhet? well, ska inte plåga henne med något sådant iår.

Jag hörde dessutom ett roligt skämt på TV imorse. Det var någon som hade lurat någon annan, att om man satte folie på antennen så kunde man få in alla kanaler på sin TV. Haha, synd att inte jag kom på den..

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0