Min helg

Helgen har varit väldigt bra, fredagen var ledig och spenderades med världens bästa Colin, som dessvärre åkte hem för att fira lillebror sin på lördagen. Så jag gick ktill Petra och fikade med henne, Katri och Fia, det var hur roligt som hellst och så länge sedan. Skönt att äntligen ses!

När alla hade farit hem gick jag och Petra till mig och kollade på Bert och Robinson, haha. Vad vi gjorde mer låter vi vara osagt.. (åt massa sötsaker...)

Igår hade vi turnering med distriktslaget i hockey, vi vann ingen match, men gjorde en jävla bra turnering ändå, med tanke på att exempelvis ångermanland hade 7 jun-landslagsspelare med ^^ och vi förlorade "bara" med 7-0.

Idag ska jag jobba eftermiddag, börjar vid halv fyra, så framtilldess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske överraska pappa med en städning! Tjing!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0