Ny tradition

Jag och Colin passade på att åka en sväng till vår vackra huvudstad. Vi gick till Kungsträdgården och kollade på körsbärsträden, det var helt otroligt fint! Jag tyckte att det påminnde lite om någon scen i en film. Vi satt där på en bänk mitt bland alla blommor och ett "band" spelade lugn vacker musik på en liten scen en bit bort.. Och där satt jag med mitt livs kärlek i solen. Kan det bli bättre? 

Ja tydligen, för Colin. För han började gnälla över att han var hungrig (ovanligt..) ^^. Så vi gick till Max bara några steg iväg, men där inne luktade det tydligen kiss. Så jag föreslog att vi skulle ta med oss maten och sätta oss där bland träden igen. Och så blev det. Där satt vi, två lyckliga ungdomar och mumsade i oss snabbmat. 

Det var då jag bestämde att det var min och Colins nya tradition. Han hade inte så mycket att säga till om dock. Men jag tror faktiskt att han också gillade det! :)

Puss <3
 

Kommentarer
Postat av: kålin

MAX får bli en tradition också ;D xD

2009-05-04 @ 10:23:54

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0