Gotland dag 2















Den andra dagen spenderades med att cykla i timmar i skogen när vi skulle till Norsta Auren, pga att jag valde fel väg och att en tant sa att det var vägen till stranden. Men väl framme var det jätte varmt och skönt i vattnet och jag somnade på stranden som vanligt. Sen cyklade vi hem med Lena och Peter som tur var, vem vet var vi hamnat annars?

Kvällen tillbringades vid raukarna med fiske.. Jag fick ingenting som vanligt... Jag blev uttråkad... Som vanligt. Men bara att njuta av utsikten på Fårö gör att jag kan sitta i timmar och bara kolla. Sen blev det hamburgegrillning, eftersom att Lena bara fick en bebis-torsk (och för att jag inte tycker såååå mycket om torsk).

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0