Praktikplats

Fick reda på våra praktikplatser idag, hade ju hoppats på Ortopeden eller Gyn som jag önskat i denna hop av urdåliga platser (Tack för bottenskrapet..) Vi fick önska en som vi verkligen inte ville vara på och där valde jag rehabilitering.

Egentligen skulle våra lärare placera ut oss, men det hade tydligen blivit ändring så det blev lottning. Ja men, jätteroligt. Min lott föll på (såklart!) rehabilitering. Men det förstod jag redan då jag hörde ordet lott. Känns så jävla värdelöst när man kämpat som en jävla idiot i skolan, och längtat efter ackis-praktiken.

Som tur var ville Emy byta bort sin plats, så vi böt. Så jag fick klättra upp ett steg, jippie, ögon-avdelningen.. Känns jätteroligt. Kommer ju säkert få göra mycket... Aja. Är så besviken nu att jag kanske ska lägga mig. Adios.

Kommentarer
Postat av: nisse

Varför ville du till gyn?

2009-10-02 @ 20:19:42

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0