I provhytten

Äntligen har jag kommit ihåg att jag ska skriva om min konstiga dröm som jag hade inatt..

Det var så att jag, Julia och pappa var och handlade kläder, och jag skulle handla shorts, eftersom jag inte har några snygga, så hittade jag ett par svarta som jag provade, provhytten var enorm. Så Julia kom in i den och efter ett tag pappa också. Sedan kikade jag ut och såg Sofia Malmrud, så jag vinkade in henne i provhytten och började skratta så sa jag:

- Titta här! Dem spelar ju musik! Shortsen!
Och jag tryckte på knappen i shortsen och så spelades denna låt..



Jag vet, jag är skum...

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0