Johnossi på Krutan

Hade en hur mysig torsdagskväll som helst i torsdags! Jag som alltid har hatat torsdagskvällar, det finns aldrig någonting att se på TV då. Men i torsdags, såg jag, Alva och Colin Johnossi i Östhammar. Hur underbart som helst! SÅ skulle man spendera alla sina tordagar.

För er som inte varit på Krutan, så är det ett badställe, där det finns en scen. Och där spelade då mitt absoluta favoritband (delat med Winnerbäck). Det var underbart väder, underbar publik och ett underbart band. Vi stod längst fram och njöt, Alva fick Ossis trumpinne och vi fick höra de mäktigaste 1,2,3! i världshistorien. Det kunde helt enkelt inte bli bättre.

Läste nyss UNTs recension. Och fyra plus är inte helt fel. Jag älskar Johnossi och kommer alltid göra! Läs recensionen HÄR!

Det var andra gången jag såg Johnossi live, och det är absolut inte den sista! Nu tänker jag dela med mig av de mäktigaste 1,2,3 till er allihopa, eftersom Alva lagt ut på youtube. Enjoy!




Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0