Presenter från C

Har ju helt glömt bort att berätta om mina fina presenter jag fick av Colin på vår ett-års dag när vi var ner till Eskilstuna. Fick ju nämligen en såkallad "Orgasmatron", låter grövre än vad det är.. då det är en HÅRmassage pryl ^^ Kan ju bara säga att den har blivit populär! Men just nu är Colin så inne i sitt sova/kolla på spanien, så får ju helt enkelt utöva det själv..



Fick också en köttätande växt som jag planterat och bara vänar på att få se den slå ut och växa sig stor, lilla lilla växten, funderar på att kanske sätta ner den i terrariumet sen i September, eftersom jag iprincip bestämt mig för en liten leopardgecko.



Och såklart! Det bästa: Han bjuder mig på Johnossi på musikveckan, tjooo!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0