Hur blir det då?

Funderat över en sak under min praktik, som faktiskt också arbetsterapeuten sa idag!

De äldre idag lyssnar på lugn mysig musik, dansband eller jazz. Hur blir det när våran genaration blir äldre? Kan tänka mig hur roligt det kommer vara för de som arbetar, haha. Kan tänka mig en gammal gubbe med långt hår, headbanga till hårdrock, hihi. Eller kanske techno.

Det kommer vara helt flippat. Fast i och för sig. Då kommer vi sitta där och gnälla över att ungdomarna bara lyssnar på det och det, och säga att det var allt bättre på min tid.

Konstigt inlägg, konstiga funderingar.

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0