En trött Emma

Puuh. Har så ont i halsen så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vaknade tre inatt av att jag hade ont i halsen och i käken, försökte somna om till fyra, men då det inte gick så tog jag en alvedon, och jag brukar undvika det in i det sista, men imorse var det omöjligt att undvika.

Så jag slog på lite idol, som jag kollade på, sen när värken försvann var klockan kvart i sju ungefär och jag somnade i en halvtimma. Så nu är det bara halsont kvar.

Men idag är det skola som gälller, man vill verkligen inte missa någon dag, då kommer man efter i allting. Så det är bara plåga sig dit till 20 över fyra. Jippie. Men sen bär det av in till Uppsala, ska kolla på mitt kära fotbollslag som spelar FINAL i Upplandscupen idag. Så kommer väll skrika sönder min hals ännu mer.

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0