Idol 2009

Någonting stort kommer hända iår i Idol.. Det känner jag på mig. Banne mig! Kollar på reprisen just nu på tv4play, lägger in lite klipp som jag vill kommentera eftersom :)

Men efter att bara sett ett par klipp på troligtvis de bästa. Så har jag redan gåshud. Hörs snart!

Tillägg 1: Alltså jag blir så imponerad efter första tjejen, vilken talang! För er som inte orkar med hennes eviga prat: 2:43



Tillägg 2: Jaha då tar vi nästa sökande, tyckte inte att första var så bra men den andra chansen var hur bra som hellst. Hjälp var ska det här sluta? Tid: 1:05



Tillägg 3: Skrattar bara lite lätt sådär eftersom att jag bor två mil från henne 



Tillägg 4: Den här tjejen kan verkligen sjunga, och jag älskar hesa röster!



Tillägg 5: Och såklart härliga Jon! Way to go!


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0