Dagen

Jobbade sju till halv fyra idag, skönt med förmiddag och lite ledighet på eftermiddagen åtminstone! När jag kom hem tänkte jag sätta mig tillrätta vid datorn och bara slappa i några minuter, men då startar inte datorn. I EN fjuttig månad höll den, imorgon lämnas den in, och jag hoppas att den håller lite längre nästa gång!

Har sedan vart ute med Julia och gått i skogen och knäppt bilder. Nyss tog jag ur min läppiercing, nu när jag kommit in på Sjuksköterskeutbildningen kan jag ju inre gå med den! FÖRESTEN! Jag kom in! Fick reda på det i förra veckan men har inte haft tid att fira..


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0