Min helg

Min helg har bestått till mestadels av att ta det lugnt hemma hos Colin och ladda batterierna inför det som komma skall, med allt ifrån, studenten till jobb till en osäker framtid!

Har även försökt rycka upp mig från den ilska och meningslöshet jag kände i torsdags, då vi fick VG i projektarbete och med det jobb vi tre lagt ner, hade vi nog allihopa förväntat oss ett MVG och jag hade tillome räknat med det i mitt slutsnitt inför sökningen till högskolan.. Det betyder alltså att mitt snitt sänks från 18,4 till 17,9 och jag troligtvis inte kommer in på Uppsala Universitet. Känns surt, jävligt surt. 

Men nu är det bara kämpa vidare! Vi har ju trots allt bara en dag kvar innan vi är i princip lediga, alla kurser avslutas idag och det känns faktiskt skönt att få vara lite ledig innan jobbet i sommar! 

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0