Hockeyhelg

Spelade ju match igår. Det var nog det värsta jag varit med om i hockeyväg.

Jag brukar alltid vara lugn på isen, slår någon mig, så kollar jag på. Men igår var jag galen, kan ju bero på allt som hänt mig den senaste veckan, men herregud. Jag skrek och levde om, puttades, svor.. Ja, vi spelade ju inte jättebra. Vi förlorade dock med 2-1 bara, fast vi var så fruktansvärt dåliga.

Fortsätter min säsong så här, kommer det nog bli en jobbig säsong för mina motståndare! De kommer åka på en hel del smällar, få lida av alla mina aggresioner som kommer ut. Dock har jag underbara vänner och lagkamrater, och är otroligt tacksam för det liv jag lever, trots allt.


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0