emma eleonora johansson, hög feber, halsont och hjärninflammation(?)

jag kan bara säga FEM ord.
JAG HATAR ATT VARA SJUK

igår låg jag och sov i princip hela dagen, och var inte särskilt social av mig, hade enligt familjen min hög feber, men jag frös som en tok jag :P

och idag tillråga på allt
så har febern iallafall gått ner sig, men nu har jag jätte ont i halsen, kan knappt svälja. huahua. och det känns som om hjärnan hugger när jag reser mig upp, ajajaj! Jag har försökt få min familj att förstå att ''det kan ju faktiskt vara hjärninflammation'' men nej då, jag har inte ont i nacken så det ere inte , haha. Pust .

Var upp och kollade på träningen idag, och jag e så himlans glad alltså, Maria Thuré (tidigare bälinge) har skrivit på för Gimo (A) och Emma Holtari har kommit tillbaka :)

livet leker men min panna steker, hehe .

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0