Sudret - Gimo

Alla var laddade till tusen innan matchen. Vi gick in och körde ett kanonbyte i första bytet och min femma gjorde mål, elina fick pass av sara sjögren och gick igenom alla och gjorde mål. vi hade allt spel och dem hann inte med alls, när tove sköt in 2-0 till oss kändes det verkligen som att vi kunde ta det här..! I sistaminuten så fick jag ett en mot en läge, jag drog den sista backen och åkte mot mål, med backen jagandes.Hon hakade mig jag ramlade och det blev inte ens utvisning fast det skulle ha varit straff! Så vi gick in i periodpausen med 2 mål gjorda och 0 insläppta.

Andra perioden gick inte alls lika bra, vi spelade kasst halva perioden och dem gjorde 2 mål, men efter halva släppte det och vi spelade samma spel som i första men lyckades inte f in något mål. När vi gick in i omklädningsrummet efter andra så var det tvärtom mot sist, 0 gjorda 2 insläppta.

Sista perioden blev jobbig efter som vi hade åkt båt och kom fram sent på natten med bara 2 femmor så blev vi lite lidande i slutet och vi släppte in 4 MÅL i sista, vilket vi inte förtjänade att göra, vi var ungefär lika bra och det borde slutat 2-2, men tillfälligheter och utvisningar till oss gjorde att vi förlorade med6-2 men vi ska vara stolta tjejer, dem va riktigt bra! De va vi me!

Kommentarer
Postat av: Becca B^^

aa vem fick 3jävla utvisningar den matchen då? Dom hade fan nåt emot proffset mig asså.. Tillochmed dom i utvisningsbåset tyckte att domarn sög, haha xD

2008-07-01 @ 12:10:25

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0