lite om mig

tänkte försöka plita ner lite grann om mig,

jag heter emma eleonora johansson, jag bor i gimo (en liten sketen ort några mil utanför uppsala). min mamma och pappa bor inte tillsammans längre, så vanligtvis bor jag varannan vecka hos dem, men har haft det lite struligt på sista tiden så jag har bara bott hos pappa. min pappa heter lars, han är brevbärare, min mamma heter marie och jobbar på sandvik. sen har jag en systeryster som heter julia, hon är 14 och en jävel på hockey.

både mamma och pappa är singlar, mamma hade dock en boyfriend i ungefär två år, magnus, så han och en av mina bästa vänner, marcus, bodde hos oss i två år, dem har flyttat nu, det var jobbigt men nödvändigt. marcus och min relation idag är ostadig, vi har varit bra vänner men det svänger o knakar i fogarna, jag hoppas att det löser sig.

på min fritid spelar jag hockey och fotboll i underbara gimo, umgås med familj och vänner. jag har pojkvän också, vi har väll vart på g ganska länge och nu är vi äntligen tillsammans. det känns jättebra med honom, den där colin. sen så har jag en hund, som älskar colin, kan skriva mer om det i ett annat inlägg.

då vet ni lite mer om mig iaf =)

Kommentarer
Postat av: Vad jag heter? Haha, COLIN :P

Du är delikat! <3

2008-07-03 @ 21:23:17
Postat av: Pelle (ismakare)

Hej du !! Hittade din hemsida av en ren slump när jag sökte på nått helt annat. Ha det så bra & lycka till i vinter !!

2008-07-19 @ 13:21:23
URL: http://www.pellespolish.st

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0