Mando Diao

Jag hoppas att Alva läser det här.

Jag har aldrig rikigt släppt Mado Diao in på livet eller hur man ska säga, den enda låten jag någonsin lyssnat på är sheepdog, men vem har inte hört den? men så läste jag Alvas blogg för ett tag sen och gick in på youtube och lyssnade igenom några låtar, och jag måste säga att jag är positivt överraskad! Dem var ju riktigt jävla bra.

Perfekta att lyssna på lite i bakgrunden när jag skriver mitt arbete på minst 5 sidor om dödshjälp, ska man kalla det sluttest inom etiken kanske? det går jävligt bra. tacka vettja mando diao.

Kommentarer
Postat av: alva

dem släpper nytt album den 20 feb tror jag. :P

2009-02-01 @ 12:14:29
URL: http://alvasim.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0