Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har jag inte mycket planer överhuvudtaget. Igår var jag som sagt i Uppsala med Linnea, idag har jag som jag tidigare trodde, tampats på isen med mina kusiner och min syster. Imorgon är det redan onsdag, mamma ska till Åland, så jag ska till pappa och sova där en natt och sen blir det träning på kvällen. Torsdag har jag ingen aning om vad som händer.

På fredag är det nyår och återigen har jag ingen aning om vad vi ska göra. Jag vet bara att jag ska äta middag med Linnea och hennes fästman (eller vad heter det när man är förlovad? hehe) och möjligtvis hans bror, under dagen blir det pulka om vi är kvar i Gimo, om vi åker till Uppsala blir det troligtvis shopping. På kvällen är vi bjudna på ett par fester här hemma, men blir vi i stan så blir det någonting annat intressant som vi hittar, hehe.

På lördagen ska jag ta igen mig och på söndagen har jag troligtvis träningsmatch mot Sandviken. Och blir det inte det ska Julia åka hem och isåfall åker jag troligtvis med pappa till Övik och lämnar henne.


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0