Livslust

Jag har mersmak på livet. Jag trivs så fruktansvärt bra med mig själv just nu. Jag har fantastiska vänner som jag skulle göra allt för, jag har en underbar familj, en lovande framtid och jag vet att hur saker och ting än kommer att bli, så klarar jag mig alltid.

Jag är chockad att jag utvecklats till en så stark människa som jag är idag, men med motgång kommer framgång. Inte trodde jag när jag var 15 år och mamma och pappa flyttade isär, att jag skulle bli den jag är idag. Men nu ska jag inte skriva mer ointressant blaj som ändå ingen läser!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en som smyger in så här på natten och läser // DIN farmor

2010-12-27 @ 01:49:10

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0