Sista December

Idag är det sista dagen på 2010. Det känns väldigt bra tycker jag. Nytt år, nya möjligheter.

Ska strax bege mig neråt i huset för att äta frukost och sedan klä på mig ordentligt för några timmar i hammarbacken på pulka med Linnea, Micke och Chris. Det blir tjejerna mot killarna, varm choklad och kalla tår. Efter det ska jag hem och göra mig iordning, sedan blir det mat hos Linnea, dubbelmarinerad fläskfilé tyckte jag lät supergott! Kvällen bjuder på vad den bjuder på, men troligtvis någon fest här i Gimo.

Så, jag hälsar alla er som läser det här ett riktigt gott nytt år och en trevlig kväll!


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0