Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är de bästa som finns. Och att de är så olika, har gjort mig till en så bra mäniska.

När jag var 15 så separerade mamma och pappa. Det var hemskt, såklart. Jag försökte ändå vara stark, visa utåt att jag stöttade dem båda, trots beslut och känslor. Jag tycker att jag lyckades.



Min pappa heter Lars. Världens bästa Lars. Sidor jag ärvt av min pappa är min godhet och min glöd att göra de saker som jag älskar. Att leva för någonting, lagom mycket. Jag har också ärvt den blyga, tysta Emma som ofta kommer fram då jag träffar nya människor. Många tycker att just den sidan med mig är mysig. Min pappa skulle aldrig göra en fluga förnär, han är den bästa pappa man kan tänka sig!



Min mamma då. Hon heter Marie. Hon är galen, men på ett bra sätt! Hon är hård och sätter hårt mot hårt, en sida som jag önskar att jag ärvt mer, för jag skulle behöva lite aggressioner ibland! Min mamma är alltid positiv och glad och framåt när hon träffar människor! Den sidan har jag nog också ärvt till en viss del! Andra sidor jag ärvt av min mamma är min ärlighet, vilket enligt mig är en av mina bästa sidor. Jag säger vad jag tycker, för helre ångra något du sa än någonting du inte sa! Min mamma har alltid de bästa råden och hon stöttar mig alltid, i allt jag gör! Hon är min super mamma, och det älskar jag henne för!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0