Emma Johansson, 19 år

Äntligen är man 19 år då... Hade en bra födelsedag igår, fast jag gick i skolan till halv fem och var hemma halv sex! Fick pengar och blommor. Av Colin fick jag återigen rosor, denna gång 19 stycken, och en modo matchtröja! Den ska jag få i helgen när vi åker till övik, and i'm gonna rock it!

Just nu sitter jag och skriver på en hemtenta vi fått i Etik, den är rätt svår, men har som mål att göra klart den ikväll såatt jag kan skicka in den och koncentrera mig på sjukvårdens regelverk imorgon, då den ska vara inne. Shit vad det är mycket nu, men jag får trösta mig med att den här kursen snart är slut och att arbetena iallafall minskar!

Tog en vacker bild när jag satt på bussen hem igår som jag tänkte dela med mig av! Här är den!


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0