Råtta

Igår kväll när jag krupit ner i min säg hör jag hur det är någonting som kryper under sängen.. Tänkte att det är ju säkert Herman, men när jag frågar pappa vart Herman är, så ligger han tydligen inne hos pappa. Jag fick P-A-N-I-K! Det enda logiska jag kunde komma på var att det var en råtta eller en mus.

Så jag hoppar från sängen och springer in till pappa. Sen vägrade jag gå in på mitt rum. Men det värsta är att nu på morgonen är den borta, och jag måste städa mitt rum, jag undrar vart jag kommer att hitta ohyran!



Det är lite svårt att rita i paint med bärbardatorplatta, men ungefär såhär såg det ut, råttan låg under sängen och skrattade åt mig samtidigt som jag i princip hoppade bomben därifrån.

Kommentarer
Postat av: kålin

stor råtta :O :P

2010-09-26 @ 03:35:30

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0