Premiär ,

Vad kan man säga? Teatern vart en SUCCÉ! Och Isak är min nya idol :'D haha. Riktigt klockren!

Dagen började med att jag kom till skolan, hade Spanska, som för övrigt är PISSTRÅÅÅKIGT! Sen efter dt så hade vi matteprov, dt var ganska så enkelt så ja, dt gick nog hyffsat iaf! Efter dt kollade vi på Schindlers List på So:n (vilken mest troligt är VÄRLDENS hemskaste film!!!) Jaja, sen vare lunch, soppa, inte en bra måltid inte! Men men, sen så drog jag med Linda, Katri, Petra och Sofia till Bilden och gjorde vååra skulpturer, sen kom Stoffe och Jocke och var lite allmänt sociala. Jag bleeev nästan klar! När vi gick därifrån var klockan 14.00, då vare genrep. så ja, vi repade :)

Klockan blev 19.00 efter en VÄLDANS lång skoldag och dt var PREMIÄR! Alla var asnervösa. Precis varenda person! Men men, teatern startade och redan när Jonthe sjöng Margareta så visste jag att dt skulle bli bra, allt skulle efter allt skit gå bra ;).

Menmen, för att sammanfatta teatern: Linda sjöng fint som vanligt, Stoffe skötte sig, Jonthe skötte sig MEN den stora stjärnan var pojken med den lilla lilla rollen; Isak Werme! 

Bra jobbat vänner ;) 
See ya bitches!

Teater .

HALLOJSAAAAAAN!

Sitter hos morsan, allt bara jävlas. Idag hade vi tillome teaterövning. Men nej. Då ska man ju såklart bli sjuk! Ajaa, dt är iaf bättre nu och så... Missar träningen också, pissigt som fan!

Men nu ska vi snacka positivt :D. Fiifaaan vad kul dt ska bli på Onsdag/Torsdag/Fredag alltså :). Våran Carl Von Linné teater äger fett :). CVL som player, kunde ju inte bli bättre, nu ska alla få möta CVL riktiga jag :D MAHA! Dt är bara till att hoppas att allt går som på löpande band iaf :).

ÅÅÅH jag blir så arg! Min mobil bara tjuter, den vill laddas och jag hittar inte laddaren!
 
Snart ska jag klippa mig! Som Lindsay Lohan, som hon har på bilden, fett snyggt tycker jag :D.

      <--- SÅÅÅÅ --->   


Ajaaa. Ska pysa nu jag! Simma lugnt!
Pussen <3



IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0