älska hammarby

GRATTIS GÖTEBORG! BARA ELVA ÅR KVAR TILL NÄSTA GULD! MUHAHAH!


MVH

image44

tidsomställning

TJAAAAAoooW

Emma Johansson
måste vara världens smartaste unge! Jag och Linda hade bestämt att vi skulle åka in med tio över elva bussen, jag drog ner till stationen men ingen Linda var där, ajaa, tänkte jag. Hon hoppar väll på vid mysinge. Men nej då, där stog ingen Linda. Det visade sig att JAG var där tio över tio eftersom man ställer om tiden! Jippie.

Well, efter en lång letan så hittade vi till allianshallen, haha. Vi kollade på Amandas match (4-4) och sen åkte vi hem igen. Amanda var väldigt duktig, jag måste säga att det är en jäkel på att springa iallafall.

Nu väntar en vecka med ett välbehövligt och väldigt skönt lov!! Jag har väll inte så mycket att göra jag. Har lite grejer jag ska hinna med.
x bio med Linda och Katri och eventuellt Sofia hoppas på ciao bella!
x leka med elina ''tejpen'' jansson, linnea och milla
x friåkning (?)
m.m.m.m.

Ikväll blir det väll relax med lite singstar tror jag. jag ar bestämt mig att jag ska lära mig att sjunga, huehue, tur att DU inte bor i mitt hus! Sen ska jag försöka skriva den där satans uppsatsen om doping som Richard har givit till oss. Sen så har Christoffer Bäckis lovat mig att jag ska få se hur han ser ut nuförtiden i camen, så, helt händelselös blir den nog inte!

Menmen, tänkte ta mig an uppsatsen nu jag :) men vi hörs.

tjing'ling

gimo dam ishockey, vi är inte så jävla på att vinna, men kämpa de kan vi!

Hockeymatch idag var väll nästan det ända som hände. Vi förlorade, (såklart) men vi kämpade och vi har aldrig gjort mer än ett mål på en seriematch, men idag gjorde vi två :D haha. Ett av systra mi och ett av Walter. 9-2 blev slutresultatet. Jag e hyffsat nöjd, bara det att jag missade ett friläge, vilket höll på att resultera i en avbruten klubba, men de va ju snipern så jag lät bli (A).

Sen har jag bara varit hemma, kollade på Robban Gustavsson med mor och magnus också, den va dålig så jag gick upp och jag hamnadeav någon anledning här !

Igår åkte Karin och jag med Linn hem, vi skulle nämligen kidnappa Malin för att hon fyllde år. Det var en roolig kväll och på fredag ska jag o Linn gå runt i Gimo med hennes lilla min i hund i min väska, vi ska leka Paris Hilton, mmmmm, jag längtar! haha

Morgondagen kommer till mestadel bestå av Uppsala besök ( Allianshallen med andra ord ) Linidisen och jag ska spana in Amandas innebandytalanger ;) hihi. Men de e väll inget oväntat som kommer hända. Amanda äger planen gör en sisådär fyra fem mål, blir matchens lirare osv. osv.

Määäxs e inte hemma heller, så de e riktigt tomt, och ingen Julie heller, jag e ensamt barn! i det stora huset me två läskiga vuxna :o HJÄLP! Hahah, jag e på flummhumör, ni behöver inte ta mig seriöst just nu :)

Men ska kila härifrån, lev flott ät gott o skjut flera skott  ;)
 
soolongsucker!



                                                                                           image43

okej, jag vet vi va bäst. du behöver inte tjata om det hela tiden.

Tjaaa .

Frilufsdag idag då. OP07 ägde alla på innebandy och fotboll *hosthost* Men vafaaaan, kul det hade vi ju! det va ju vårat mååål . 
 
idag far jag till dalarna tillsammans med macksii och hans mor o nathalie. vi ska gå på rättviksmarknaden och´massa annat skojigt! så nu sitter jag och tänker på vad jag ska hitrta på fär roligt att ta med mig, kom ihåg att min mobuil gillar och få meddelanden nu när jag e borta ;) för er som har glömt mitt nummer -> 0762247850

Men nu startar One Tree Hill . Pussokram vi ses på söndag :)

<3456789..

då va man 16 år äldre än när man föddes då, ballt fan.

Tro det eller ej, men jag fyllde 16 i Torsdags, jag fick inte något speciellt, massa pengar bara, men pengar går ju åt, det måste jag ju erkänna! Sen fick jag en kompositklubba av far min, han tyckte att jag skulle behöva en sån, haha.

skola idag då, var väll okej som vanligt, hade inte direkt jobbiga lektioner. sen fick ju se mathias trolla, han e kung på det. en riktig talang ja det må jag säga! hah. sen hade vi tråkiga lektioner mest, menmen, man måste ju ha sånt med.

och karins mamma köper ut åt henne, barn alltså! haha.

                                                                       image42



IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0