allt jag vill

I know we will smile, cause we deserve to 
It will all get better in time.

-

allt jag vill är att kunna se ditt blonda ruffsiga hår på mornarna, se dina vackra gröna ögon vakna till liv, se dig le åt att jag är så seg, dum eller bara allmänt konstig, jag vill höra dig säga att du älskar mig, att jag är det bästa du mött och att du känner dig bekväm med mig. allt jag vill är att känna din närhet, att känna att det är vi, tillsammans. jag vill känna dina läppar mot mina igen. bara höra dig säga att ingenting kan förändra det här, för det är vad jag känner. jag tänker inte släppa dig


hos mr c

sitter här hos colin, han är i skolan (fast han försov sig, klant). jag är ju nämligen ledig torsdag fredag, så då tänkte jag att, vad passar bättre än att åka till gnesta? sen på fredag åker vi vidare hem till mig för att fira min födelsedag på lördag (17 hela år, ja det är sant) och sen lär det bli en massa matchande också.

nu ska jag se om colin har nån bra film på datan som jag kan glo på. ciao!

skol sm


på måndag klockan 15.00 är det tydligen skol-sm uttagning i skolan (fotboll) jag och karin beslutade oss för att vi ska söka dit. men hur många kan det finnas på bruks som spelar fotboll då? aja, jag får väll hoppas på att komma med iallafall :) hihi.

btw, har fotbollsträning idag med FIKA efteråt, det är alltid trevligt OCH gott tihi

futurum

sitter och funderar lite på mina barns framtida namn så här i min egen ensamhet. och jag kom på att, om jag får en dotter, då järnpiller ska hon heta Cleo!


ett kvarts år

vill tillägna den här videon och framförallt texten till min älskade colin. jag saknar dig. och så här på 3 månaders dagen är det tungt att inte få ge dig en biffig kyss! <3


helg med älskade

har varit hos min älskade colin i helgen, har varit en otroligt mysig helg. och det finns ingen som får mig att le som du. me love <3


ang. sverige - portugal

jag och petra kom på att JA såklart ska vi åka och kolla på Sverige - Portugal den 11 oktober! så åkte vi hem och nu har petra kikat på ticknet, och såklart är det utsålt redan... så nu vädjar vi båda två på våra bara knän. snälla.. sälj era biljetter till oss!!

kan infoga en söt bild på oss som ni kan få njuta av.


Finley Quaye - Dice

en helt underbar låt, som jag vill dela med mig av till er! Ni får väll plågas (?) av OC i bakgrunden. jag tycker bara att det är vackert, men så är ju jag OC freak också :)


gratis make-up



hur bra sida som hellst! få gratis present kort på kicks hemskickat. genom att samla poäng!

same same, but different

haha, upptäckt en jävligt cool sak i skolan idag. jag och emy heter nästan likadant. haha

emma eleonora
emy eleonora

hur galet är inte det?! hihi.

tillägnat richard

tänkte passa på att tillägna ett inlägg till min gympalärare richard. han sitter tydligen och läser min blogg varje kväll när han känner sig ensam (eller?) hihi. men iallafall så lovade jag att jag skulle blogga om min vackra svarta och gröna pärm. som richard hade likadan.

den är väldigt vacker, min är fylld med massa noter och övriga gitarr papper (jag spelar gitarr, det kanske ni inte trodde om mig..) richards är fylld med massa idrottsnärvaropapper, där jag har full närvaro, nästan, hoppade faktiskt över den förra veckan, skulle ju möta colin i uppsala. iallafall ganska gullig är den, antar att ni är väldigt nyfikna på att se den. så infogar en bild :) 


ye

höstens första

hockeyträning idag. var så jävla nice! längtar redan till nästa träning, yeye.


jobbigt...

jag önskar att jag vore en sån där perfekt människa som aldrig gjorde misstag, som inte tog åt sig så mycket, som hade lite mål i munnen, som vore slimmad med perfekt kropp och utseende. men hur roligt hade det varit?  nej jag bjuder på att jag kan vara dum ibland, att jag kan göra misstag, för jag är inte perfekt, och föresten jag ångrade mig, jag vill inte vara perfekt. jag vill duga som jag är.

bajs

och jag är sjuk igen. snälla kom hit, hela mig.




IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0