in the gnesta

japp, vi körde lite impulsivt och colin tog med sig mig hem till gnesta, trevligt tycker jag <3

tugga taggtråd

match idag! måste vinna, ska egentligen inte vara med eftersom jag har svinont i halsen, men tänkte åka med och testa i varjefall! det är sista matchen för sässongen, känns som att jag vill testa, jag vill spela fotboll! vilket egentligen är ganska farligt.. så.. om det inte står något mer i bloggen så har jag troligtvis dött av hjärtstillestånd, som man kan göra om man tränar/spelar match medans man har ont i halsen eller feber. men det ska nog gå bra!

usch.. nu ska vi inte tänka så!!

gissa vem som kommer

till mig på onsdag ??
han berättade det för mig på mess alldeles nyss, jag blev helt till mig! men då gäller det att sätta fart på dököttet, mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag har spridit saker omkring mig i resten av huset,  stackars colin som har en sån slarvig flickvän.

MEN HAN KOMMER, tjooo.


Ny kategori



Tänkte att en Ego kategori, det kan väll vara kul,
Tänkte att ni vet inte så jävla mycket om mig kanske (ni som inte känner mig vill säga..) och ni som känner mig kanske kan få reda på något ni inte visste, eller något sånt..

ibland tänker jag för mycket

j.åhman

a.k.a jesus christ.



kände att detta var väl-behövligt efter midsommar, så damer-herrar. detta är min käre vän johan åhman, som kan gå på vatten.

jobbigt.. (för han/hon)

jahaja, jag hittade nyss en grogg i min väska, har inte en blekaste om vart den kommer ifrån, måste varit sen midsommar. petra hade en i min väska som hon tog sen, så jag vet inte vem som skänkt mig en hel flaska men visst, tack! haha..

slut på friheten

IMORGON BÖRJAR SOMMARJOBBET





sååååååå KUL! ^^
naaat.

Green Day folket, Green Day



HUR KAN MAN INTE ÄLSKA DEN HÄR VIDEON, bland det bästa jag sett, tamejfan!

välbehövligt

tror att denna kategori kan behövas, så jag ska kunna skriva av mig allt som har med kärlek och colin att göra, vilket känns som att det kan bli en hel del.  så colin, denna kategori är till dig!

pusspusspusspusspuss!

Midsommar 2008

Hurrayhurray. Då var det bara ett år kvar till nästa midsommar, dagen började med en tripp upp till Gimo IP för att kika på det årliga midsommarfirandet där, glada barn som dansar runt stången, trollkarlar (heter det så) och fiskedamm och grejer, det var mysigt!

sen var det hem och fixa sig, åka till fyrbo och äta lite smaskig mat, umgås o småprata lite grann med erik alvis och julia. trevligt. lisalisalisa var där med pontus också, så växlade några ord med henne, dem skulle ta sju bussen till öre, petra ringde och berättade att vi skulle ta sex bussen. så jag drog iväg mot henne.

väl på bussen messar flurran till linda: "POLISEN står vid shell och kollar igenom alla väskor.." så vi fick bråttom, jag och linda tog våran dricka o stoppade bakom lindas tröja, vid ryggen, under hennes bh band, haha. petra och edin gjorde det samma med sin, haha. vi klarade poliskontrollen utan problem och kunde sitta o flina åt alla som fick stå och hälla ut sin dricka. hihi, joyjoy!


sen flöt dagen på, åhman gick på vatten, vi sjöng för bajen, petra sköt en fotboll på en kärringsbil (hon blev rasande..konstigt..)  och allt var fridofröjd!

HELBRA GÄNGET!

Glad Midsommar

Happy Midsummer(?), well, idag blir det mys familjerna johansson emellan. och efter det öregrund, om det blir som planerat, vilket det inte brukar bli, men nu får vi hålla tummarna! 

mamma och pappa ska fira midsommar på samma ställe, jag skrattade och pappa uttalade sig "tänk om det blir slagsmål.." jag skrattade igen och pappa skrattade och det bröt ut i ett stort SKRATTKALAS! haha. ajaa, (intern-skämt

Kungligt Besök

Fick besök av självaste KingC i veckan, månadag till torsdag. hade trevligt, längtar redan till nästa gång vi ses! var på skansen i måndags, såg massvis med djur, men vi tyckte bådatvå att det hade ju varit mer djur förut, och vi hade inte ens råd att gå in i akvariet, dåligt skansen.. sen tisdags så var  vi i gimo, onsdagen bestod av en resa till öregrund och torsdagen vart det farväl. jaja. vi ses ju snart igen :)


Alanya

emma är nu hemma, har haft det riktigt bra och jag hoppas på att få åka tillbaka igen, helt underbart med många nya vänner, bäst. jag trivdes, hoppas att ni inte saknat mig för mycket! hihi.


solsken

solen skiner, det är så satans skönt! värme värme, ge mig mer!
ska upp och stå i kiosken vid IP om en timma, blir ju kul, ska stå på herr A också, då det kommer mycket folk, jag som är så säker på huvudräkning, haha.

åker föresten till turkiet på onsdag. då slipper ni mig! :)



IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0