Min nya sambo

Har precis nu, efter 1 år av letande efter en ny sambo (ödla..) hittat den perfekta arten och letar nu bara efter min gud eller gudinna! Arten heter Paroedura pictus, och jag avgudar den vänstra röd-bruna, är den ledig så tänker jag köpa den!



Bilden har jag lånat av: northerngeckos.se


Per Gessle

För mig finns det två band i världen som ÄR sommar. Den första är självklart Per Gessle/Gyllene Tider, jag älskar nästan alla Pers låtar på "En händig man" skivan, men Gyllene tider är för det mesta svårslagna när det gäller sommarmusik.

Ett annat band som så många kanske inte känner till, som jag älskar i sommartider är, egentligen ganska konstigt med tanke på namnet haha, men det är Snowstorm. Lägger ut ett smakprov på en somrig/vårig Snowstorm låt!


Sommartider, hej, hej!

Idag har det ju varit riktigt härligt väder, och min sista lediga dag inför jobb över midsommar. Känns ju sådär roligt kan jag säga, men det blirfina pengar iallafall, det kan jag trösta mig med!



Bjuder på en bild från när jag och Jullan slappade lite tidigare idag!


Köpt dator!

Har köpt min första dator, vilket kommer att vara välbehövligt i höst när/om jag pluggar vidare och även när jag reser till syster i Ö-vik! Är riktigt nöjd! Den är helt perfekt (och en riktig snygging..) Hihi!


Alva äger

På att sjunga, hon är så grym att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Med en egenskriven låt som är lika bra den! Vart ska detta sluta Alva? Säger bara en sak, när du blir kändis och spelar på de stora scenerna, då ska jag vara där varenda gång!



Tack för att du är bäst!


Efter hockeyträningen

Var jag ju bara tvungen att knäppa kort på mig själv i bikini, för den form jag fick efter dagens träning när vi bara var TRE stycken från ett helt hockeylag, den är den bästa någonsin! Så tyvärr alla i laget förutom Sabbe och Amanda. Ni kommer aldrig få denna vackra kropp! För det var endast idag som Berten körde på med super fys!

Okej, här kommer den då, håll i hatten!


Ben & Jerry's



Världens godaste, mest underbara vardagslyx! Jag har blivit helt fast i deras värld och har redan smakat fem sorter, dock har jag bara ätit två helt själv..


Idag åkte jag och Julia 2 mil för att köpa Ben & Jerry's.. Vilket jag tyckte det var värt, ibland är det bra med körkort! Jag valde hur som helst Cookie Dough, har ätit 2 sånna, hela burkar under en vecka! Måste vara världsrekord! Men nästa gång ska jag testa någonting nytt, jag lovar! 


Vilken sort är din favorit?


Studenten

Japp, nu är det gjort. Jag har klarat mig igenom tre helt underbara år tillsammans med min klass OP07. Vi har gjort allt, och lite till tillsammans. Och är det någonting jag kommer sakna, är det att vi stöttat varandra genom så mycket, hela klassen och det finns inte en enda själ jag inte kommer sakna. Så tänkte plita ner några ord om varenda människa i klassen och varför jag kommer sakna er. Jag kör på i alfabetisk ordning.

 

David Andersson, vår enda och bästa kille, som under tre år haft hur mycket tjejer som helst helt för sig själv! Han startade försiktigt, men har i mina ögon växt mer än någon annan! Och jag kommer sakna att det är någon som småknuffar på mig och är kaxig!

 

Sofie Bernelind, den tjej i klassen som jag lärt känna mest av alla i hela klassen under dessa tre år. Vi har liknande drömmar och förhoppningar om framtiden, och jag hoppas verkligen att vi kommer att jobba tillsammans, för så många skratt som vi delat under våra år tillsammans är sjukt och jag kommer sakna dig så himla mycket! Fortsätt vara precis den du är!

 

Linnéa Carlsson, vårt senaste tillskott i klassen, som vi tyvärr bara fick dela ett halvår tillsammans med, men som du gjort halvåret, det är för mig en bragd! Någonting jag inte klarat av, att tenta av alla kurser du inte gjort på bara ett halvår och ta studenten med oss. Är så glad att du började med oss för du är en så härlig tjej, lite ledsen på att vi inte fick mer tid tillsammans bara, fast jag tror inte att det här är slutet, som jag skrev i din studentmössa!

 

Karin Eriksson, om du är Piff är jag Puff och om du är Halvan, så får jag ta på mig rollen som Helan. Om du är Mowgli så är jag Baloo. Det har varit du och jag alla dessa år, vilket inte är en överraskning för mig, jag visste att du och jag skulle vara vi under gymnasiet och jag har älskat varje sekund av det och jag kommer sakna enormt mycket att inte kunna dela med mig av exakt allting i mitt liv till dig, varje måndag till fredag! Du har varit med och format mig till mig. Någonting jag alltid kommer vara tacksam för. Puss Karin, du vet redan, att du är bäst!

 

Nina Falk, underbara, supersnälla, roliga och lättsamma Nina. Jag kommer så himla bra överens med dig (vem gör inte det?!?), du är en person som jag tror att alla kan prata med och du är någon som precis som David, vuxit i mina ögon. Under hela vårat sista år har du och jag lärt känna varandra mer och mer och det är jag tacksam för, (det började väll där i bilen, då vi båda siktade mot samma mål, bara att du var bättre på att sätta den i krysset)! Jag kommer sakna dig!

 

Matilda Jansson, du kommer alltid vara glada, härliga och ärliga Matilda! Jag respekterar dig så mycket för att du är en av de härligaste människor jag vet. Spontan är ett annat ord jag vill sätta under ditt namn, som jag glömde ovanför. Jag kommer ihåg när vi fick göra vårt första arbete tillsammans, vi skulle sätta ut alla organ vi visste på kroppen, det var i ettan. Jag sög, du ägde. Jag tror att vi samlade ihop flest poäng då, tack vare dig och under dessa år har du samlat jävligt många poäng hos mig sötnos, kommer sakna dig och dina härliga kommentarer!

 

Jennifer Karlsson, många år och många minnen Jennifer. Både fram- och motgångar tillsammans, men ändå så mycket skratt. Har alltid känt en trygghet med dig, tror att det är för att vi gått i samma klass i ungefär hundra år.. (Får det till 13 år..) Det är mer än halva våra liv! Därför kommer det att bli ett rejält tomrum när vi inte går i samma klass i höst, men jag hoppas på fler minnen, det här kan inte vara slutet på Emma och Jennifer! Hur som helst, så är jag just därför så glad att jag fick avsluta min gymnasietid med dig och Fia! De personer i klassen som jag känt längst!

 

Sofia Kytömäki, vill tacka även dig för en otrolig och galen biltur igår! Det var helt amazing! Du är en av de starkaste tjejer jag träffat i mitt liv, du är så säker på dig själv, och det tycker jag är så himla häftigt. Även fast du blev klassens PMS drottning, så kommer jag att sakna ditt skratt, för du har bjudit oss på många av den varan! Jag är säker på att vi kommer att ses, du är en härliga människa som jag respekterar och kommer sakna!

 

Stephanie Owenius, allas vår glada, smarta och vackra Stephanie! Jag kommer minnas dig som den solstråle som kom på morgonen och sken.. Ja jag vet att jag är så känslosam just nu.. Men ditt leende får mig att le! Sen kommer jag minnas dig som den, som jag skrev ovanför smarta tjejen. Du är så målmedveten och smart! Och såklart söt! 

 

Sofia Petersson, här kan man ju skriva hur mycket som helst! Du ger ju så många intryck! På tre år har jag så mycket att skriva att jag inte vet vart jag ska börja! Men du och jag kommer överens, trots att jag är så lugn och oskuldsfull och du är så pratig och rivig (om du förstår intern skämtet ;)) Kommer sakna dig, min galna, underbara Fia!

 

Emy Selander, min Emy Eleonora! När jag sitter här och tänker på dig så känner jag bara vilken enorm saknad du kommer att lämna efter dig! Jag kommer sakna dina smarta invändningar och att du alltid strålar! Och jag är så glad att du ska bli mamma, ditt barn kommer bli så lycklig att ha en sn vrålball mamma! Snälla lova mig att vi kommer fortsätta ses, du är underbar och jag älskar dig!

 

Tilda Westerberg, söta lilla Tilda! Som har problem med sin monster-hund och sina rap problem, haha! Du är en rolig, härlig och strålande tjej som jag också kommer sakna så mycket!




IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0