Kärlek

 

Kärlek måste vara det bästa som finns, iallafall min kärlek till Colin. Jag saknar dig gubben, om det inte vore för den härliga, helt underbara känsla jag får när jag är med dig, skulle jag aldrig ge mig in på någonting liknande.

Du är den bästa, mest genomsnälla och underbara människa jag träffat. Du är inte bara min älskade pojkvän, du är också min bästa vän i hela världen, det finns ingenting som jag inte skulle dela med dig.

Om jag får bestämma är det vi föralltid!


Afrodans



Nästa sak som händer i mitt liv.
Med Linnea och Jennifer.
Hallelujha!


Jaha

Då var det dags igen. Vår lilla kommun ska inte komma på löpsedeln igen, något är fel här.. Folk skjuter till och med varandra! It have gone to far.




IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0