Tävling!



Anmälde mig nyss till en fantastisk tävling hos gulliga Linda Blom, som jag skulle skrika rakt ut av lycka om jag vann! Tycker att motivet är så himla snyggt och häfftigt.  

Linnet är designat av duktiga Emma Damm, vars övriga motiv jag också tycker är helt fantastiska! Har skrivit och frågat henne om jag kan få låna lite bilder att lägga upp så att ni får se hur duktig hon är och inväntar svar :) Fick snabbt svar, vilket är bra så ni alla kan se dessa bilder!



Den här bilden blev en favorit, direkt när jag såg den! Tycker den är så himla fint ritad, om jag ändå kunde rita sådär! Ska köpa mig ett ritblock och börja träna tamejsjutton! Och det skulle vara så himla häfftigt om jag hade en s¨n bild på mig och Colin, ska någon rita en på oss så är det Emma!




Och tror inte ens jag behöver fråga vem ni tror att det här är! Är så himla imponerad av den här tjejen (Emma, inte Gynning ^^) Ni kommer nog få höra mer om henne i min blogg tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hejsan Emma,

Jag men gud ja det är bara att låna på :-) Lycka till i tävlingen också :-) kramar till dig!

2009-06-25 @ 18:16:54
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0